100225

ännu än "löningsdag"

ja, pengar kommer in och pengar ska ut.. lika fort som dom kom in.. buhu :( Har precis avslutat lyssnadet av kvart i fem klockorna från rådhuset, och därmed insett att jag har suttit framför datorn i tre timmar. INTE OK! En till Halv åtta hos mig, två avsnitt och en snart till FarmVille och en till en massa annat skit. Snokare.. :P

Ska snart dra på mig stallkläderna och dra mot sörrping med ett stopp på hageby centrum.. Så se upp alla ni som hatar hästlukt ;) Sune stryker sig och stryker sig här hemma så han blir nog glad om jag åker till djuraffären tror jag :) Sen blir det en singelkväll här hemma, och imorgon ska jag fan åka och handla! Allt är verkligen på gränsen till slut. Synd bara att pengarna ingår i den kategorin också, haha.

Nej nu måste jag byta om om jag ska hinna med något alls här i livet.

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0