100226

fredag och helg.

Yes box Samanta Fox! Nu är det HELG! Och den här veckan är det verkligen helg också. Inget stalljobb varken fredag, lördag eller söndag, så det är en riktig helg det här :)

Dagen som varit har jag varit allt bra duktig; Först upp och göra sig iordning och ut trotts det mindre roliga vädret som rådde över Norrköping. Dyngsur om fötterna tog jag Asta mot affären och handlade.. och trotts lätt panikångest tog jag det lugnt och lyckades faktiskt att handla klart utan att få utbrott. Hem och slänga in sakerna i kyl och frys, snabbt packa väskan och åka och parkera Asta och GÅ! hela vägen till Friskis. Kom fram och var ännu mera blöt om fötterna. Hua, som tur var hade jag kvar ett par extra strumpor i väskan så då vart jag lite torrare :) Bästaste Stefan var dock i fjällen idag så det blev Helen och ett Styrka medel pass idag igen, och min träningsvärk från onsdags träningen gjorde sig väl påmind i mina ben och bakdel. Haha, det är hårt att gå på Friskis.


Efter det vart det hem och plocka in den sista torrmaten i alla skåp och sen laga mat och fotvård. Så nu känner jag mig som en ny människa nästan. Sedan dess har det dock inte varit så effektivt från min sida.. Men, jag har kollat på Madagascar som är väldens bästa film! ;D Nu ska jag beställa en Engelska bok eftersom inget verkar vilja sälja en begagnad till mig.. suck. Hundra kronor extra ut bara.. ÅH! Jag som är så rik sedan innan! :p

Nej nu ska jag kolla på Hotell B provet som är på tisdag och sen kolla på Let's Dance. Det suger att vara ensam på en fredagkväll. Utan chips, utan läsk, utan godis, utan popcorn, ingen glass, inga kakor, ingen tårta, nej inget gott finns det att äta. Jag var för duktig när jag handlade förut. Kanske får ta och gå ner till Konsum och köpa en påse chips allafall. Åh, SÖT SUGEN!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0