100105

ovanligt med 10 istället för 0..


God morgon, eller ska man kanske säga god förmiddag? Här på G:a Rådstugugatan har det inte hänt allt för mycket idag allafall. Maria röstade igenom en liten snooze morgon till tio =) Sen blev det frukost och sedan fixa här hemma. Henkan fixade med kablar och högtalare och jag ringde ComHem och fixade i allt papperkaos! Sen blev det lite snabblagad mat och efter det har vi varit ute och gått en sväng. Hua va kallt. Säkert -15 grader! 

Resten av dagen tänkte jag faktiskt spendera framför lite TV nu och klä på mig en filt, mysa lite med Sune, efter det ska det väl lagas någon sorts mat och sen åka till stallet. Har inte varit där på över en vecka nu! ska dit på morgonen imorgon med, sen går det till fredag/lördag igen, hela helgen och sen är det nog stall lugnt ett tag :) 

Men nu ska jag som sagt lägga mig i soffan och mysa med min lilla dator istället. Hua, jag vill ha sommar! Bjuder på en bild från nyår! :)

over and out
Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0