100107

Torsdag.. ja, torsdag

Igår var en händelserik dag! Upp tidigt för stallet, uppe sex alltså, ner och hämta bil startar och går som en klocka! Asta ni, det är en bra bil! :) Af när den går ;D Lyckades med lite missar men tillslut var alla hästar ute, fått mat och stallet sopat! Asta startade ju såklart som en klocka, hem och duscha, mot tennishallen.

KM i tennis den här veckan för henkan. Vann fösta matchen på WO.. igår va det två matcher.. Första vann han båda seten och den sista, break ngt :P taibreak (stavning, haha). Andra matchen vart dock förlust. Men det vart nog lite för lång väntan så han hann slappna av och det blev helt fel. Känner igen det från min första tävling på VRF.. första start elva, andra kvart i sju! jag hann tom åka hem med Figge då.. haha. Men även om Henkan missade på den sista matchen så gick han vidare och kom alltså tvåa i gruppen. Heja älskling! :) Så på lördag väntar ettan från andra gruppen och vinner han den matchen är det final på söndag. Mindre kul dock att jag ska vara i stallet hela lördag och söndag fram till allafall tre. Och matcherna är klockan tolv båda dagarna. Får väl bara hoppas och hålla tummarna.

Efter halva dagen i tennishallen va jag dock helfrusen. Så jävla kallt där inne. Antar att det är anpassat så man inte ska svettas så dant, men hallå? Tänk på oss som tittar på med! ;) Två jackor, sockar och mössa.. ändå frös jag. Hem och slänga sig i soffan med vetekudden som jag fick av Henriks mamma i julklapp. Efter fem minuter sov jag som en stock. Så skönt! Vaknade och mådde skit.. Kunde inte sluta tjuta! Låg halva natten, somnade tillslut och vaknade precis som jag somnade. Men nu har jag nog blivit lite mera normal.. Men är ändå inte kanon glad alltså.. Ska nog gå och baka lite, då kan man bli glad. Men en sak gör mig glad!



Henrik Andersson, jag älskar dig!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0