100113

lilllördag - det kan man verkligen säga!

Den här dagen har vi tyvärr inte varit så effektiva.. Upp sent ur sängen. Det är illa när det är så skönt och varmt i sängen att man hellre ligger kvar än går upp och klär på sig ett ton kläder.. Gick upp kvart i elva och åt frukost. Sen ringde jag lite samtal som man kan hoppas på. Och sen in i duschen..

Resten av dagen har bara varit slapp i stora bokstäver. Soffy kom och hämta mig så vi åkte och kolla upp lite tatueringsställlen så på tisdag ska hon troligvis göra en liten text.. Sen hem och dra med Henrik till Stadsbiblioteket och hämta böcker till stora arbetet om Uppland. Hittade några bra som jag ska hämta lite fakta ur :) Sen dess har jag inte gjort ett skit, visst jag har skrivit lite på arbetet men inte mer.. Och nu är klockan halv sju.. Henrik är och städar i gamla lägeheten men jag tycker han kan komma hem snart.
Imorgon hoppas jag dagen blir lite mer effektiv, men jag ska ju hinna ringa och boka en tid, gå till Infoteket och anmäla till distanskurs och vara i skolan klockan tio så det ska nog gå bra hoppas jag. Allt detta innan jag ens gick upp idag.. haha. På EM/Kvällen ska vi handla till helgen och städa. Svärmor och Freddan kommer på besök. :)

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0