100118

sex månader <3

har sovit så dåligt de senaste nätterna. I natt vaknade jag tre gånger och kollade på klockan.. sista gången var vid halv sju och då kunde jag verkligen inte somna om igen.. det kittlade i halsen, värket i öronen och snoret bara rann! upp seg som jag var.. som tur va hade jag bokat tvättstugan nu på morgonen så då kunde jag ju utnyttja den till fullt för en gångs skull ;)

Så nu är det mesta rent. och jag ska snart ta och klä på mig lite vanliga kläder. Har just nu på mig tre tröjor ett linne med polokrage (stickad) och mjukis byxor. Så skönt men lite halv bra. Det värsta har gått bort men jag känner mig seg i hela kroppen, bara jag inte blir sjuk nu!

För övrigt är det en helt underbar dag. Sex månader för mig och Henkan. Kärlek på det! Så ikväll ska vi laga något gott eller beställa hem mat, ta lite vin och bara mysa. Tur att vi inte hade bokat någon restaurang! ;) Men jag måste bara säga det, jag är verkligen lycklig. Jag mår verkligen bra, jag kan vara mig själv, jag kan skratta, jag kan säga vad jag tycker och tänker, och jag behöver inte ta på mig allt ansvar själv. Jag mår så bra med Henrik så det är inte klokt. Att han vill vara med mig är bara ett under och jag är så glad varje dag jag får vakna upp bredvid honom. Av alla konstiga saker jag har gjort i mitt liv så var den flytten den bästa jag kunde ha gjort. Jag är ledsen för er andra, men jag är så glad för min egen skull! 
Mot garderoben!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0