100120

fem dagar kvar

onsdag och ledig. Skönt det, tyvärr är det en dag so bara kommer gå åt till att göra en massa ärenden och städa här hemma. Vi har inte lagat mat eller diskat sedan söndag. Fy på oss! :p Så jag tänkte överraska Henkan när han kommer hem sen efter labbarna.

Till något tråkigare. Inatt kunde jag verkligen inte sova. Låg och vred och vände på mig i två och en halv timme innan jag äntligen kunde somna. Jag kan inte slappna av. Vem som hellst kan ta sig in i mitt hem och slå ihjäl mig. eller sno mina saker. Hallå? Vem fan har tagit mina nycklar! Jävla idioter!! :( Ringde till försäkringbolaget förut och där hade man ju fan inget att hämta. Jag kommer troligtvis få betala alla låsbyten själv. Varför ska ja ens ha en försäkring då? Hallå? Någon har tagit mina nycklar och jag har ingen rätt till ersättning? Skit bolag.

Så senare eller imorgon ska jag gå förbi polisen och se om någon har lämnat in dom där annars är det polisanmälan som gäller. Och sen ringa till hyresvärden och se om jag ska behöva betala låsbytet här också. Har ju båda mina hemmanycklar på knippan :( Jag är en fattig student hur ska jag ha råd att betala två låsbyten och kopiering av andra nycklar? jag har ju så det räcker till mig själv knappt!

Åh, vill bara gå och lägga mig, idag är inte min dag!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0