100121

ingen rubrik

ledig förmiddag men för en gångs skull hann jag inte riktigt med allt jag skulle på förmiddagen så jag fick förlänga den in på lunchen och även på eftermiddagen. Hua. Började dagen med att åka till mamma och köra på henne lite. Sen vart det till Media Markt, och det var här det tog tid. En och en halv timme för att få ett; "Du kan åka hem och vänta. Jag ringer dig när allt är klart". GAH! Tack för att jag har missat min lunch och halva min eftermiddags lektion.. Men men, bara att åka till skolan och hänga lite där.

Påväg hem från skolan får jag SMSet jag väntat på. Hem och torka fötterna lite, sen mot bilen igen. Äntligen löste sig allt. Så nu sitter jag här med en ny mobil. :) Känns kanon. Billig var den med, och med ett mycket billigare abonnemang! Från 425 kr till kanske 200 kr. Känns bra :)

Och nu på kvällen är henrik så gullig och lagar mat. Jag har så ont i ryggen. :( hua, jag som verkligen vill träna och komma igång nu! Förstår inte vart det kommer ifrån. Ont i hela nedre delen av ryggen. Mest i svanken, känner mig som en pentionär och det kan nog se ut som om jag inte har hunnit hela vägen till toaletten när jag går med. :P



Nu är det äntligen helg allafall. Det ska vi fira med en lite film, eller jaa jag allafall, för Henrik har ju skolan imorgon. ;D Ludde kalas på lödag. US Årsmöte på söndag och Bowling med Soffy och Tobias någon dag? Nästa helg är det utgång. Då jävlar ska jag vara bra i ryggen annars går jag under.

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0