100122

nu är det fredagsmys, det är dags för fredagsmyyys!

Heja mig idag säger jag bara! Tvekade lite över att gå och träna imorse men nu är jag glad att jag gjorde det. Träningsvärk så det bara smäller om det, så skönt! Fredagar brukar oftast vara med en man vid namn Stefan. Ett lugnt medelpass med mycket tjo och tjim på slutet, skit kul verkligen! :) Så jag kände att jag kan ju inte bara avstå veckans roligaste pass :P Drog på mig kläderna och drog mig mot friskis. Väl framme var Stefan utom synhåll. En annan tjeja kom in och körde igång. "välkomna till det här medel styrka passet som jag ska hålla med er här idag" VA? har jag kommit på fel tid, är det inte fredag klockan 12? haha, men det vart faktiskt bra, härligt pass. Lite bättre än de andra vanliga medel som jag brukar gå på. Bra nu inför betchen 2010, eftersom min mun och mage vägrar sluta äta massa gott :P

Efter det har jag verkligen JAGAT praktikplats. Ont om dom, antingen är stället för litet, eller så har dom redan lovat andra en dag i veckan... suck. Eller så bygger dom om och kan inte ta emot då. Jaa, vad ska man säga, har vi unga ens någon lätt match att få tag i en jävla praktikplats? Har en på gång av dagens typ 15 samtal. Så jag ska skicka iväg ett mail senare.

Just nu står maten på spisen och väntar på att ätas upp.. den ska bara få kokas lite mera så den inte är så stel ;) Köttfärsås och spaggeti står på menyn denna fredag. Efter det blir det att ge sig av till Asta och köra iväg till Linköping och bowla med Soffy och Tobias :) Men innan dess ska vi nog hinna med en runda till IKEA med för det måste man när man är i stor-köping.. stor (söderköping) större (norrköping) störst (linköping) haha.

over and out
Maria

Kommentarer
Postat av: johanna

Härligt, haha träningsverk har jag lidit av hela veckan, men haha skönt på ett sätt, vet man att det tagit! påt igen bara... Ja men en fika skulle vara super trevligt.. haha dem där skorna kan du slänga om dom bara ligger och skräpar! ;P KRam

2010-01-23 @ 14:30:00
URL: http://jolieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0