100123

Grattis lillbrorsan :)

åtta år idag så det blir kalas i eftermiddag :)

 

Men innan dess ska Maria hinna med mycket ;) Först och främst ska det bli plugg hoppas jag. Skulle ha haft tvättstugan men jag orkade verkligen inte gå upp klockan sju. Det va för skönt i sängen, haha. Så vi gick upp tio istället. Lång frukost och läste tidningen noga, så nu sitter jag här och ska plugga och Henrik spelar våldsTVspel, hua. Mår illa av att bara se det! Tänkte att jag skulle försöka hinna med att handla innan vi åker till kalaset sen med men jag tror det är en lögn. Mat om en halvtimme och ingen av oss orkar :P haha, så vi hinner väl knappt med oss själva om jag känner allt.

Igår va vi i Linköping och spela bowling. Lite besviken på banan, men man kom snabbt på att man halkade lätt och klotet fick inte vara för tungt :p kul med discobowling af :) Två serier hann vi med precis. Henrik vann "som vanligt" och jag kom faktiskt tvåa, slog både Tobias och Soffy :D *stolt* Efter det gick vi till Hemköp och köpte onyttigheter, fy, och fikade på i Asta innan vi åkte hem.

Henrik och jag har även lagt upp ett mål för min träning nu. Så jag har något att jobba för, det är ju svårt att hitta motivationen annars. :p Så mitt mål just nu är vårruset, att springa och vara med är väl bara en sak men jag har en mål tid också.. 5 km på 30 min.. vet inte om det är bra eller dålligt men jag vet i sjutton om jag kommer klara det. Men nu har jag allafall något att träna mot. Så det blir mycket löpträning nu. Måste bara se till att hitta ett par bra skor då! Men det känns kul att ha något att jobba mot/för. Nu ska jag plugga. Och en sak till, FY FAN VILKET TRÄNINGSVÄRK JAG HAR SEDAN IGÅR!


over and out
Maria

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul med mål uppsatta :) det klarar du, jag sprang vårruset på typ 25min och då gick jag i mellan åt!

Hoppas allt är bra ? Kram

2010-01-23 @ 13:24:06
URL: http://jolieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0