100124

söndag, snart en ny vecka

Idag vet jag inte vad jag ska tycka om mig själv än så länge ;) Har legat i sängen hela förmiddagen förutom när jag åt frukost förut ;D Men det som är bra är att jag allafall har pluggat! Vet ju inte när dom kommer och byter låset imorgon så jag kände att jag var tvungen att bli klar idag. Så jag får jobba ensam istället, men det går nog bra det med :) Har hittat en intressant kjedja som jag skriver om.

Ska snart gå ut i köket och se om jag kan hitta på något roligt. Kände för att göra något roligt nytt till mat idag, men jag orkade inte plöja igenom den över 700 sidor stora kokboken så noga.. får se om jag hittar något på nätet. Annars blir det fisk, potatis och sås :)

Kanske är duktig och går till friskis ikväll med. Skivstång, det kan ju vara bra, min värsta träningsvärk från igår är borta som tur är.. Men innan dess ska jag gå på årsmöte i stallet, valberedning i år. Känns som Malin och jag har gjort ett bra jobb faktiskt. fem nya, det är inte illa det!

Om en vecka hoppas jag att jag sitter och mumsar på en pizza, dricker vatten och mår rätt bra med tanke på den underbart roliga kvällen jag hade kvällen/natten innan.

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0