100125

löningsdag

Ja om man hade haft ett jobb nu som man hade fått lite pengar ifrån så hade man fått det idag. Jag som student får nöja mig med CSN, men det är ganska bra det med :) Jag ska sätta mig ikväll med Henrik så kan vi betala alla räkningar.

Ska ringa ett samtal sen och hoppas på några bra nyheter. Har ju legat lite lågt den här veckan, vet inte hur mycket lust jag har längre men den går väl över kan man hoppas.


Imorgon är det redovisning och nytt ämne som gäller. Ska göra klart det snart så allt är redo. Efter det blir det friskis en runda och sen en skön kväll med som sagt lite räkningar, genomgång av besiktningsprotokoll m.m. en skön måndag med andra ord.

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0