100126

sista dagen med Nokia

Vaknade imorse och var glad över att få byta minneskortet från Nokian till Samsungen.. men icke då. Maria har blandat ihop dagarna, så jag fick stå ut en dag till ;) Lyckades dock "sälja" min mobil i skolan. Så det blir jag av med också. Kanon :)

Skolan var slapp och bara helt seg så man näst intill somnade.. De flesta satt nog och nickade, haha. Henrik är duktig och pluggar i skolan nu, så jag har tänkt att jag ska gå förbi apoteket och hämta ut mitt recept och gå förbi Ica. För om jag ska vara så duktig så jag ska böraj dricka vatten mera, då ska jag inte dricka vanligt vatten utan citronvatten! Lite godare allafall..

Fick antagningsbesked från Komvux idag med, så YES! Nu blir det engelska B för hela slanten så jag kommer in på lärare som jag tror att jag vill allafall ;) sen är det vårruset i juni och förhoppningsvis en resa med henrik någn gång under sommaren med. Så nu har jag lite att se fram emot af.. Lite kul i all hemskt. Usch, kan verkligen inte slappna av på kvällarna. Bara tänkter och tänkter och tänker tills allt bara brister. Stackars henkan. <3 

Men hallå Maria, tiden går. Plugga eller gå till ICA! Ok, Ok...


over and out
Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0