100127

punkt punkt punkt.

Idag började mobilen äntligen att fungera allafall :D Härligt! Så jag ar testat den nu och pratat i den och skickat sms, lyssnat på musik och tagit kort och massa, så den fungerar toppen. Lite synd att den inte har stegräknare, men det är väl sådant man får räkna med, finns ju inte i så många tror jag.

Har hunnit med friskis nu också, skönt det! :) Medel styka, fy fan va härligt! Förra gången orkade jag knappt med, men idag, då var det fullt ös :D Det är skillnad på när man kan rörelserna och när man inte kan dom. Mycket jobbigare när man inte hinner med!! Blir fredag också, plus jogga första rundan då med. Fit for vårruset!

Var en ganska skön kväll igår, lyckades få min hjärna att tänka på en massa annat än det som jag jag har lyckats komma in på de senaste två veckorna. Orkar verkligen inte mer mera skit snart, finns ingen energi att ta av mera. All gå åt till skolan och att hålla masken där, när man kommer hem bara rasar allt. Jag vill orka vara glad hemma också. Men man får inte klaga för då får man mera skit för att man klagar och tycker synd om sig själv. Så radera det här efter ni har läst det. För jag mår prima!

Nu ska jag ringa till tele2 och ifråga sätta min faktura, adressändringen för min oändrade adress, och polisen om mina nycklar! Sen blir det en sista resa till haga. Sen blir det hem och sitta med sina egna tankar.. Bara inte lördag blir som slutet på nyårsafton. För då lägger jag ner allt!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0