100128

besiktning, promenad och helg

Hej hopp nu ska ni veta hur duktig jag har varit idag! Ute och gått tre gånger uppför backen :D heja mig! Har inte så jättemycket träningsvärk efter passet igår dock. så nu får jag väl börja på intensiv ;) ha ha. Imorgon blir det tur dit också. skönt det, sen ska hela lägenheten genomgå en ordentlig städomgång och så ska jag göra iordning inför lördag :)
På tal om städning så är min lägenhet i haga inte längre min. Så skönt. Ska bara gå förbi med en nyckel imorgon bitti så är allt klart. Puh så skönt, han påpekade lite saker som lampan i taket, skit mellan fönsterna och "lite väl många hål i väggen", men jag klarade det allafall så det är skönt det :) Men du.. jag fick inte skriva på något papper.. ska man inte det? Hmm.. aja, jag får kolla upp det där imorgon innan jag går dit.

Skolan gick kanon, vi har gjort en kalkyl och planerat inför en resa till TUR i göteborg. Så jag ska skriva ner en excelfil så ska vi bara skicka iväg den till de högre höjdarna ;) Bara att hålla tummarna, men vi har så låga kostnader så det borde gå igenom. :) Så nu känns det skönt att ta helg. Har inte fått några böcker som vi ska läsa än heller så jag kan gå ut utan att ha dåligt samvete! YES!

Snart hoppas jag att henrik kommer hem så vi kan komma igång med lite käk, är så hungrig. Ja det är sant. Maria är hungrig, Henrik måste vara i princip död nu. Nej nu ska jag göra den där excel saken.




over and out

Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0