året som gått

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Flyga.. Jag vet 20 år och aldrig flygit. Men nu har jag allafall gjort det! 

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag tror inte ens jag hade några?

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej.. eller ja kanske :p

4. Dog någon som stod dig nära?

Nej 

5. Vilka länder besökte du?
Teneriffa 1 vecka

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
ja ett riktigt jobb och en sak till ;)  

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
18 juli :)  

8. Vad var din största framgång 2009?
...

9. Största misstaget?
krocken? haha

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
nja, sjuka är väl alla. Men inget allvarligt. 

11. Bästa köpet?
Asta, helt klart!  

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Andersson!  

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Miss Lee-Oh boy, Taking back sunday-Make damn sure och Black eyed peas- I gotta feeling 

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Något gladare tror jag :)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Ridit, tränat, pluggat, kämpat. haha.  

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Tjurat :p

18. Hur tillbringar du julen?
Familjen och Kalle Anka

19. Blev du kär i år?
jajamen <3

20. Favoritprogram på TV?
Bonde söker fru, I en annan del av Köping

21. Bästa boken du läste i år?
Jag läser inga böcker!  

22. Största musikaliska upptäckten?
David Guetta?

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Klocka, saker till hemmet m.m. :)

25. Något du önskade dig men inte fick?
ja det gamla vanliga, hästen.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Hemma med Henkan. Utgång dagen efter.  

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
ja... 

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?

börjar bli något.. 

29. Vad fick dig att må bra?

Familjen och Henrik! 

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Justin?

31. Vem saknade du?
det var många på slutet...

 

over and out
Maria

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0