brun, maria, brunast :)

Lite mera färg har jag fått idag, ja tack! :) Alldeles lagom mycket i ansiktet med.. :) Blir nog bra det här, magen tar förvånandsvärt mycket färg. Benen får jag väl tacka kära farfar för för att dom blir så röda och vackra.. NOT.. haha.

Har precis duschat, lagat mat och gjort en kladdkaka till mitt ev besök imorgon em. Inflyttninsfika med farmor och farar, kanske en lite Jenny kusin och en pappa med. Och påtal om pappa, ska åka och hämta honom nu. Sen kanske jag tar i och tvättar av Asta när jag ändå är där och damsugar ur henne allafall. Sen måste jag handla smör och bröd! Sen hem och bara slänga sig i sängen och sova. Imorgon jobbas det från 6-15. Vissa har ju tydligen tagit en dag extra ledigt? ;) Men jag ska nog klara av det ändå. Woho, vad "brun" jag är :D

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0