Didn't We Almost Have It All?

Började min underbara dag med att jobba litegranna på jobbet, sista måndagen med Jenny, bara en dag kvar sen är det väl jag som har huvudansvaret på frukten :) Jag är allafall den enda som jobbar helt och endast på frukten så då borde det väl vara så :P

Efter att ha kommit lite sent från jobbet blev det hem en snabbis och bara byta om sedan ner på stan och möta Emma, smarta jag glömde mobilen kvar i arbetsbyxorna men vi lyckades hitta varandra ändå! :) Kollade runt lite snabbt på stan och sen vart det bio, Eclipse! Helt underbar, men lite kärlek med. Det gillar vi! Och saknar, uschans, kom på alldeles för jobbiga saker under den filmen och efter. Det bara måste ut ur mitt huvud innan jag blir galen! Hur ska man lyckas glömma bort någon som man inte vill glömma?



Förresten, när jag kom hem från jobbet förut så hade dom brutit upp en av grannarnas dörrar och det luktade ganska mycket rök i trapphuset så jag var tvungen och fråga vad det var som hade hänt. Brand såklart, i köket.. Och vad hade inte Maria glömt i lördags i tio timmar hemma? Jo en platta på på trean! Vilken jävla tur jag hade, jag som inte har någon brandvarnare, och tur att det inte började brinna mer i hela huset och "bara" i grannens lägenhet!

Nej nu ska jag hitta något att slänga i magen, sen blir det att slänga kroppen i sängen. Imorgon är jag  ledig så då ska det städas här hemma om jag inte ska umgås med syster yster. Det är sådant som märks, en lång och lugn sovmorgon ska jag ha allafall, men frukost i sängen! :)

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0