En helt underbar dag, helt enkelt!


Massa massa kärlek på den här dagen! ♥ Började med lite jobb som gick smidigt och lätt trots att armarna var som spagetti. Lugn och skön start på dagen med andra ord. Fortsatte hem och kollade in ansökingen till högskolan.. ANTAGEN! Yes säger jag bara! Så än så länge ser det ut som det bli lärarprogrammet i Linköping för min del i ca 3,5 år framöver. :) Efter det vart det en fika på stan med Yvonne som jag inte träffat på år och dar, senast var ju en sådär lyckad utekväll, som slutade med att vi gav upp i kön! Haha.

Drog ut till Grave och tvättade min jobb tröja och uppdaterade morsan om läget. Sedan blev det jobbet en snabbis och handla lite till min stekardag imorgon ;) Hem på kvällen och haft en massa kanonsamtal med vänner och bekanta som bara har genererat i bra saker! Helt underbart! Yes yes yes på den här dagen, och så är jag ledig imorgon. Ja nu kan nästan inget hindra mig, haha. Så "snart" kan ni kalla mig för fröken Maria! :)

Nu ska jag försöka ta tag i mitt kök och lägenhet i övrigt, vill inte riktigt gå ut i trapphuset, någon mysig granne har spytt i trappan ner över räcket så det har splachat sådär härligt som det bara gör när man hänger över räcket en söndagnatt och häver ur sig sitt maginnehåll. Tur för dom att det inte kom på min dörr!!

over and out
Maria

Kommentarer
Postat av: Yvonne

hahaha. Vi får ta och göra om det där med utekvällen, kanske i samband med klassåterträffen?



Jag kollade mitt besked igår direkt när jag kom hem efter våran fika... är reserv nr.17 på mitt förstahandsval. HOPPAS HOPPAS HOPPAS att en massa folk ångrar sig och att jag får läsa kursen!



Hoppas att dom har varit och städat i trapphuset idag... det kan fasiken inte va kul att gå där när det stinker och är skitigt.



Kramar!!! ;)



2010-07-13 @ 14:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0