Fiskelycka?

Det där med att vi skulle vara uppe klockan tre och påväg klockan halv fyra vart väl sådär imorse.. Jag somnade rätt snabbt igår och ställde ingen klocka eftersom jag bor "hemma" nu ;) Så kvart i fyra kom Björn in och ifrågasatte varför jag inte hade ställt klockan och väckt alla.. haha, redan en kvart sena iväg.. Massa strul på morgonen med båt, släpvagn m.m. så vi satt i sjön klockan halv sju.. haha. Halv fem skulle det vara.. oj oj ;) Så fiskelyckan uteblev tyvärr. Fiskarna hade väl gett upp sin frukost och Ludde kunde ju inte vara tysk för fem öre så så vart väl rädda och simma iväg, dom nappade inte ens lite! Lite tråkigt, och vädret vart ju inte alls som utlovat på sjön! Så vi var hemma igen vid två, och då hade vi intagit buffé på Thai House på Butängen.

Slängde upp lite takpannor, sov middag/solade lite och sen har jag hunnit till Lagerhouse, hämtat Ludde och handlat (igen).. Så snart ska det väl bli kvällsmat här och sen kanske man slängde upp lite pannor till sen måste jag hem till mig själv och laga lite matlåda till imorgon och göra något försök till att sova in dom här förlorade timmarna i natt. Lyckades ju även glömma min kamera hemma hos mamma så det blev bilder med mobilen men jag har ju ingen sladdjävel så man får väl hålla ut eller komma och kolla i min mobil om man är intresserad. Nu ska jag se till att det blir mat antar jag?

Imorgon + torsdag 6-15 och fredag 9-19, helgen blir en båthelg.. just nu gungar det skönt i kroppen efter dagens vågor, och förresten, jag är nu även fyllechaffis på sjön! ;)

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0