Folk ska alltid ha det nyaste, fräschaste, hela tiden

Igår vart det som sagt mammsen och lite fredags mys, med understrykning på lite! Cykelturen upp tog helt kål på mig och efter en kvällsmat bestående av pizza, var huvudvärken och tröttheten mina största fiender. Intog ryggläge redan klockan nio! Sov sådär och Ludde och jag gjorde rummet och sängen till en bastu, fegis Maria vågar ju inte gå upp ur sängen på natten så det fick bli en orolig natt.. Vaknade lätt vid fem och upp och drog i köket. Björn körde mig till jobbet så jag slapp cyckla till jobbet allafall, tack för det Andersson! :)

Jobbet gick så jävlens bra, och man kan ju bara få sig ett gott skratt av de få kunder som var i butiken idag, jag ser ju bara till dom på min avdelning men det är väl där de är som värst när det gäller att plocka just där man lägger upp. Det spelar ingen roll vad jag än plockar upp av, det ska dom bara ha! Gärna sekunden efter att jag har lagt upp det, sallad, tomater och värst idag, POTATIS! Det finns fyra bingar, jag skulle byta en innan lunchen.. Dom är som hökar! I bingen innan jag ens hunnit plocka bort det gamla, då ska dom plocka ur deb gamla helt plötslig och sen står det tio pers runt den nya också. Herregud! Vilket folk det finns! :p

Nu är det PipLarssons på TV, kalas bra! :) Straxt blir det kvällsmat och sen ska jag göra efterrätt bestående av egen chokladmousse med lite satsumas till. Gott gott :) Imorgon ska det bli sola och bada, ÄNTLIGEN! af sola hoppas jag på! :) Mot skärgården och Nattis, ska hinna med lite stall och ett hembesök också.

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0