Glad överraskning och ännu en flytt för fågel !!

Jaha, då bär det troligtvis av igen.. Mot Linköping denna gång. Har inte bestämt mig till hundra procent ännu.. Men för smidighetens skull borde det bli bra med en lägenhet i Linköping, men ju mer jag tänker på det desto mer vill jag inte flytta :P har ju kommit på hur det ska bli fint här nu och det kan ju gå att pendla om det bara ska vara ett år.. Men då ska jag fasen se till att köpa ett månadskort, så jag kan åka pendeln.. går ju på samma pengar som att bo i Linköping.

Ludde och jag har diskuterat för och nackdelar så det kanske blir att stanna kvar i Norrköping i allafall. Eftersom det förhoppningsvis bara blir ett år i Linkan..

Fick en glad överraskning när jag kollade på mitt konto nyss också. Extra pengar i kassan möt den lönen jag räknat på så det känns bra! :) Mer pengar till mer roliga saker. Ska diska nu och sen kommer Mamma och Björn och hämtar oss så ska vi åka till Sofie och Tobias och hälsa på och sen ska mammsen och dom få med dig en liten doggie hem. En tripp tipp IKEA ska det blir också så då ska jag passa på att handla lite talvor och en kvinhängare samt redkapshållare. Så ska köket komma i ordning, vill ju inte flytta nu lixom.. haha.

Nej mor disken, Ludde är för go; "Maria din lägenthet är ganska fin men vet du vad som saknas här inne i rummet? En stor talva här borta. Det skulle passa perfekt in här." Så skön! :P

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0