härligt, härligt!!

Yes, yes, yes, yes! Äntligen! Har fått ett vikariat på Willy's :) Är så glad! Tänk om någon fick dela denna glädje med mig då! Eh, va fan! Äntligen alltså. Ska bli så skönt att få in lite kosing utan att behöva vända och vrida på vartenda öre, åh så skönt! Det bästa är att man har arbetskläder, nära till jobbet så ingen soppa-åtgång och frukost samt frukt på jobbet. Lite synd på plugget för det hade varit kul nu men har man chansen att få ett jobb så måste man ju nästan ta den, så länge som jag har sökt och letat, så tyvärr Henrik, jag ska jobba. Hoppas på att komma in nästa år istället :) Då i Norrköping! :P Nu ska jag bara jobba och rida hela dagarna. Får se om det så småningom blir en liten kompis här hemma med? :)

Just nu ledig i två dagar, så skönt! Behövs just nu efter 11 dagar med bara två dagar ledigt, men tänk vad pengar! :) Men imorgon blir det en båttur med övernattning i skärgården. Jag ska få vara förare hela helgen så nu ska det läras att köra den där himla båten! Svårast blir parkeringen alltså.. haha.

Var på systemet förut med, tyckte jag skulle förnya mitt innehav lite, men det blev lite mer än jag hade tänkt.. så nu har jag väl så det räcker ett bra tag med tanke på min sprit konsumtion.. haha. 700 fattigare blev jag allafall. Uschans, nu ska jag plocka iordning lite saker till imorgon. Ska ha en skön sovmorgon och sen ut i skärgården! Härligt med ledig helg!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0