Inneboende

Sedan igår har jag tillfälligt bosatt mig hos mamma Björn.. :) Så igår vart det lite handla och bara vara, sen körde jag lite med Ludde, Marcus och hann men att stanna hemma och diska, städa och plocka ihop alla saker så nu är det rent och fräscht tills jag kommer hem. Kul! :) Dessutom fick jag lite belöning av min klädkammare för att vi gick ut med skräpet som jag har haft legat där inne; ett av mina tidigare försvunna Läppsyl.

Efter en dag på jobbet har jag lovat att hjälpa Björn med taket, för imorgon ni, då har jag fått herr Anderson till att gå med på en båttur, innehållande fiske, båtiläggning och massa sol och bad förhoppningsvis. Så då måste man ta in lite blivande förlorad tid imorgon. Så nu ska det ut och läggas tegelpannor! 03.30 imorgon bitti åker vi iväg.

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0