Just nu är mina grannar underbara!

Min lägenhet är helt underbar just nu och jag bara är! Helt underbart, såhär ska livet vara alla dagar. jag vill ha tillbaka hästlivet! haha. Men sluta tjata om det Maria! ;) Just nu sitter jag i dörröppningen, om man ska kalla det för att jag sitter på balkongen eller inte vet jag inte men det är en bra balkong när det regnar i allafall. Man kan sitta här utan att bli blöt, det bästa är att det är ännu en granne som tänker ungefär samma sak som sitter och spelar gura så det hörs ut, helt underbart, Metallica, Tracy Chapman m.m. mysigt i regnvädret! :) Kom precis lagom in från ICA med. Vart borta och handlade lite lördagsgott till mig själv, tyckte jag kunde vara värd det efter fem arbetsdagar på rad nu.. :P Såg att jag kör tre 6-15 pass nästa vecka och bara ett 9-19. Sen hoppas jag verkligen att det blir fint väder till helgen sen så vi kan åka ut med båten för annars blir jag verkligen ledsen.

Och vet ni vad! Jag har hittat min drömlägenhet nu! Jag har ju visserligen flyttat nu ett antal gånger men jag har sagt det nu att nästa gång jag flyttar så ska det bli till en lägenhet som jag fasen ska bo i ett tag, en tvåa på sönder någonstans med balkong som man ju då kan bo i länge länge till. Oavsett om man nu skulle bli två eller inte, men tro mig, det ska gå lång tid innan jag flyttar ihop med någon den här gången! Men jag har af hittat den perfekta lägenheten nu, vill bara flytta nu, nu, NU! vad tycker ni? Är jag galen som vanligt? Jag vill ju bo där, i en tvåa, vet inte om det är balkong dock, och hyran är lite dyr, men dom kommer inte så ofta dom här. Vad göra?



Nu blir det mat, sådär fantasifull idag känner jag, kroketter och beasås med lite bröd.. Regnet sköljer ner och in, dags att stänga!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0