Kanon dag på jobbet :)

Måndagar brukar för endel betyda något dåligt men min måndag har varit kanon! Förutom det att jag lyckades stänga av larmet imorse och vakna kvart i sex och fick kasta mig ur sängen, slänga på mig kläderna och sen rejsa med cykeln ner till jobbet. Kom dit två min i sex och stämplade in en minut över.. men innan alla andra så det gick ju ändå :) Jobbet gick smidigt och lätt och vi fick tom tid över för att hjälpa till med en pall på golvet :)

Nu sitter jag och väntar på farmor och farfar och en kusin eller två som ska komma på lite inflyttningsfika :) Sen ska Henke (tyvärr) komma och hämta Sune.. Så jag ska få sova själv nu igen.. Typiskt!



uppdat.

Nu sitter jag ensam igen.. alla kom och dom gick, tyvärr ;) nu ska jag skriva ner alla mina 4 A4sidor på ett litet kladdpapper och bege mig springande eller gående ner till stan och gå rundan en sista gång :) Hoppas på att det mesta sitter som det ska imorgon.. tar nog en sista premiär runda innan den stor "finalen" Men det klarar jag! Laddar mobilen med energi och mp3 med musik så ger jag mig ut sedan. Imorgon ska det blir lite returpunkten också.

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0