MERA KUL

Att det är helt underbart väder idag igen :D Hoppas det spöregnar typ hela nästa vecka.. Speciellt på Tisdag när jag ska försöka lära mig fyra personers arbete utantill och gå en guidad tur med utlänningar som läser SFI.. haha. Oj oj, hur ska det gå?

Idag är man af uppe med tuppen och tvättar, blir fortfarande lika chockad varje gång jag ska sortera och inser att det typ bara är underkläder och jobbkläder som ligger i korgen. Vad gör jag med mina andra kläder? Jobbar jag så himla mycket? :D Det ska allafall bli skönt med en ledig dag på fältet.. tradition på söndagar? Dock ensam idag, blir jag och mobilen som umgås.. På kvällskvisten ska pappa hämtas från kryssning och sen blir det hem och förbereda veckans matlådor :) Jobbar måndag, onsdag, torsdag, fredag och lördag. Kanon sännande och se hur mycket man orkar men nu börjar musklerna komma upp i form igen :P mindre och mindre ont i ryggen med andra ord. Bra där!



Nej om man skulle slänga ihop lite frukost och matsäck till fältet då.. om jag inte visste bättre kunde jag tro jag äter för två, haha. Som en häst, eller så äter jag bara som en normal människa ska efter år av under konsumtion av den delen. Nej, frukost va det ja! Hej!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0