Neråt och till slut Billys!!

Vaknade vid kvart i sex och kunde väl inte helt somna om.. Skönt och ha en massa tid på morgonen iofs :) Jobbet gick bra, Jocke var så jävla snabb så jag vet inte om han har en raket i baken! Nu känner man sig som en snigel kan jag ju säga! Så jag körde själv från nio, lite tråkigt att jobba själv hela dagarna men det löser sig. Jag är ju inte ensam hela dagarna annars så.. Nej jag har ju kunderna och mina arbetskamrater som man träffar vid krossen och i lunchrummet, haha. :D Blev klar precis lagom till kvart i sju så jag kunde stämpla ut precis klockan sju! Handlade lite käk, bla min delikata kvällsmat eftersom jag är så lat; två Billys Pan Pizza!



Nu sitter jag i sängen och kollar på Sommar med Ernst. Så jävla bra, jag vill med bo i ett litet hus på landet och kunna fixa och trixa. Ha pengar att kunna förverkliga sina drömmar. Bara att hoppas på att man kommer in på lärarprogrammet nu då! Min ansökan håller på att behandlas just nu, så det är bara att hålla tummarna. :)

Imorgon blir det en långdag till på jobbet, sen cyklar jag ut till mamma, Björn, Ludde och Macke och äter tacos och fredagsmyser, HOPPAS TV'N FUNKAR!! ;) Sen kanske man sover kvar och drar till jobbet direkt på morgonen, kör 6-15 på lördag och sen blir det väl hem och ladda inför en Söndag ute i skärgården. Kanske man skulle ta sig ner redan på lördags eftermiddagen? Skulle vara trevligt det. Nej, nu är min andra Pizza klar i micron!

over and out
Maria

Kommentarer
Postat av: Yvonne

hur gick det med pizzorna och matlådan igår?



Jag visste inte att det var lärarprogrammet du ska läsa. Vilken "inrikting" ska du välja, grundskolans tidigare år eller senare?



Håller tummarna för att du ska få positiva svar snart! :)

2010-07-09 @ 11:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0