Onsdag och lill lördag?

Jag vill supa! Oj oj, det är inte bra, men jag vill verkligen det! Och andra saker med, men jaa det får vänta. Till Augusti! ;)



Dagen som sådan har varit bra faktiskt. Jobbat 6-15 idag ensam. Gick bra, blev lite stressad när jag skulle göra beställningen så jag vet i fan hur det blev med allt..? Ska bli spännande och se imorgon vad Jenny säger ;) Nej men det som jag är nervös för är Äpplena, för jag beställde knappt några, eller Squachen.. för den fatta jag mig inte på :p bla.bla. massa tråkigt jobb prat som vanligt. Händer väl inte allt för mycket annat kul i livet för tillfället, jobba och sola är väl det mesta mina dagar består av.. haha. Och precis som idag, åkte upp till mosan och slängde mig på verrandan och solade ca en timme.. Så skönt alltså! Den här sommaren är ju helt underbar, en kombination av denna och förra årets skulle vara en helt jävla otoppbar sommar!!

Tänker snart gå och lägga mig i sängen och sova lite skapligt idag.. behövs kan jag säga. Imorgon blir det jobb 9-19 precis som fredag, lördag blir det 6-15, söndag 9-13 och måndag 6-15 sen får jag vara ledig på tisdag allafall. Puh! Imorgon ska jag också försöka komma ut på en springtur för första gången efter överansträngningen sista gången, ska bli kul och skönt att komma igång! :)

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0