Sola sola sola på enda ledig dagen!

Livet som arbetare är hårt har jag kommit på! Man bara jobbar jobbar jobbar, hinner ju inte med något annat. Om man inte planerar ordentligt. Därför förstår jag dig just nu. Min mage blir brun två om inte tre gånger så snabbt som mina ben men annars är livet på en ledig dag på himpafältet underbart! :) Liggat och funderat på hur jag ska göra med allt.. Ska jag flytta till Linköping eftersom jag ju faktiskt ska plugga där eller ska jag pendla? Det spelar mig nästan ingen roll som det känns just nu, har inget här i stan att hämta allafall tyvärr. Man kan ju få sig den känslan, men den slår dig snabbt i ansiktet ska jag tala om! Saker blir inte alltid som man vill/hoppas att dom ska bli. Konstigt nog så underar man ju om man helt plötsligt bara slutar vilja eller om det kommer gradvis, jag skulle allafall göra mig hörd.. Just nu är jag på krigsstigen så därför inte, men annars så. Sådan är jag!

Nej nu ska det letas lite lägenheter, men först ska jag DISKA!!! Helvete Maria, för fasen nu SKA DU GÖRA DET! Sen ska jag laga lite matlåda, och plocka iordning på all skit som ligger i lägenheten. Och som belöning till mig själv, haha, hur löjligt som hellst men ändå. Då ska det möbleras om lite och sen kolla lägenheter då. 

Sitting here, on this lonely dock
Watch the rain play on the ocean top
All the things I feel I need to say
I can't explain in any other way


over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0