tvåtusentionollsjutjugosju

Idag är jag ledig, så sjukt skönt! :) Började dagen med en jävligt slapp sovmorgon, frukost på sängen, datorn i knät och sommarlovsmorgon. Mys på det! Sedan kom jag ju underfund med att det var ju ganska så fint väder ute så jag föreslog en tripp till linkan och det var ju helt okej så in i duschen och gjorde mig klar sedan på väg! Kom dit, satt ute i solen ett tag, spelade kubb och jag förlorade självklart! :p Efter det vart det lite käk och sen drog vi till Cloetta :D andra sortering och jag fick med mig en låda av underbara lysmelk hem
sen släppte Tobias av oss på stan, REA, jag fick med mig ett linne och en liten jacka hem som kanske blir invigda på lördag. Linnet at least :) Sen kom herrn och åhämtade upp oss så åkte vi till Borensberg och spelade minigolf. Jag lyckades inte speciellt bra i detta spel heller utan slutade snöpligt sist.. Efter det åkte vi hem, Soffy sålde sin bil så nu har dom ingen alls. hihi

Nu ska jag väl slå ihop här och lägga mig och sova, imorgon väntas jobb 6-15 och kasnke en fika på stan med Yvonne, om jag lyckas få tag i na? :p Men nu som sagt slår jag ihop datan. Natti natti. Jag saknar dig!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0