väldigt mysryck ;)

Åh, nu blir jag sådär, vill bara hålla om någon och tycka om och bli omtyckt tillbaka. Saknar det lite även om jag kan tycka att det är skönt att vara själv ibland. Men jag saknar den där att komma och hålla om när man kommer hem, ringa till när det händer något kul, överraska men små saker, laga mat till, planera saker ihop med, bara vara med. Gå en promenad och hålla någon i handen, kolla djupt in i dom där ögonen och känna, närhet, värme, trygghet och kärlek. jag saknar kärlek! Massa mysmusik på datorn gör väl inte rycket mildare.. jag vill ge all min värme och kärlek till någon som förtjänar det, som förtjänar mig. Så det ska inte bli någon brådska på den delen, även om jag saknar det! En dag så bara smäller det till.. Men nu ska jag sova för imorgon är det dag sex av sju!

over and put
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0