det finns för och nackdelar med att allt

Att man ska bo i en liten lägenhet kan ha en massa fördelar som att den är billig, liten yta att städa på och ofta blir det hög mysfaktor! Men oj vad stökigt det blir fort och jämnt! Shit alltså, nu har jag lagt upp tvätten och lite kläder som jag hade på mig igår, det ligger en kabel på golvet och sängen är obäddad och det ser ut som en bombnedslag! Fy va tråkigt det är :P Köket har jag börjat få fason på.. men det är fortfarande så att man måste gå och plocka lite hela tiden varje dag.

Dagen som idag har varit mycket sola och tvätta hittils.. Har fått en liten liten bränna eller lite färg allafall på framsidan då jag fokuserade på den idag så får det bli en bakside solning imorgon då det ju ska bli fint väder då med :) Har tvättat det mesta i klädväg och skorna får jag slänga in hos pappa för tvätt.. jävla regnande på folkraceen vi var på bara för att jag glömde i sista sekunden att byta skor! :(

Ikväll hoppas jag på en promenad eller en bra film annars blir det grillning hos Soffy och Tobias med mamma och kanske Ludde. Kanske man skulle åka och handla lite högtalare till sin Asta med? Eller så gör jag allt det där på fredag när det ska bli skit väder ;)

Nu ska jag plocka in tvätten och torka håret.

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0