en veckas ledighet är förbi. Ska faktiskt bli skönt och komma igång igen!

Yes, det var min sommars semestervecka. Två kanon dagar vart det af, väder dagar. De andra dagarna har också varit kanon men toppen var nog igår! :) Grillkväll i stallet med.. jaa, de allra bästa! Så kul vart det länge sedan jag hade, och jag vart allt bra trött där på slutet, och det hjälpte nog till skratten lite på vägen ska jag villigt erkänna ;)

Nu har pappsen varit här och satt upp mina rullgardiner äntligen så nu slipper man slänga upp och ner med filtar. Och nu ska jag betala lite räkningar och hoppas det inte kommer fler nu.. jag har inte en aning nämligen. Ska kolla över Cv och skicka iväg det till ett jobb som jag har sett. Imorgon ska jag ju hämta ut mina betyg med, för sist jag var där var dom ju tydligen inte klara?! Typiskt.. Men på måndag så :) Och jag vill åka motorcykel!



Nej nu blir det arbete, btw, Idag skulle ni se mig, fan så snygg jag är! :D

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0