GRAVID?!

Nej nej nej.. jag ska inte ha barn förens om två år! hur kan jag ens vara det? :P Fan.. såhär tjock-magad har jag inte varit någonsin! Nu kanske min mage har gjort det där kända "omslaget"! Där han tar upp vartenda litet jävla milligram av onyttighet och lägger det på kroppen? Fan, jag som har en massa muffins och kladdkaka i frysen.. Vet inte vilket av de två jag föredrar mest. Pest eller Kolera..

Så på måndag börjar träningen igen. Oavsett om foten vill vara med eller inte. Dessutom måste jag ut till morsan och väga mig. Det här är ju katastrof! Imorgon är det af Söndag, tävling, tvätt och uppsättning av Ulla fynden och sådär. En dag jag längtar till helt enkelt! Nu ska jag sova. Stallet halv sju. Natt från mig/oss :/


Kan man dra in hela magen om man är gravid förresten? Om man inte kan det så är det lugnt :P

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0