min ischias känns!!

Lite dålig uppdatering här tyvärr, men har haft fullt upp med jobb och studenter och massa annat. :)

Onsdag;
Jobbade, 6-15.. gick kanon som vanligt.. hem och var duktig och lagade mat och styrde, sen fick jag ett ryck och bakade kladdkaka! :) Mot Söderköping och hoppmöte. Mycket trevligt med en massa skratt och skvaller ;) That's the way it should be, always!

Torsdag;
Mådde sådär, blev inget Vårrus eller skola. Orkar inte utsätta foten för mera onödig påfrestning än vad som ska göras, så jag ska börja lite i min egen takt.. Men dom där pengarna jag betalade till Vårruset sved lite i min studentficka :P

Fredag;
Uppe med tuppen och hann med att tvätta, diska bädda rent och duscha allt innan klockan nio! Dessutom fick jag äntligen nytt golv i hallen! Så nu är allt åtgärdat som det ska. Nu ska jag bara skriva ner en lapp på allt som har varit skit, skicka den till hyresvärden och kräva typ minst en månads komp! Vid halv elva åkte vi från Linköping mot Mjölby och student! Jenny som hade den äran denna dag och Soffy och jag tog självklart en liten tur runt stan med bilen och tuta vi med, drog med oss Ola på slutet. Fan vad kul det är att ta studenten! Jag vill ta den igen! Hem till kusinerna efter på traditionell mat och fika. Hemfärd och byte av bil för att sedan åka mot Sörrping och köra hem pappa med arbetskamrater till div delar av kommunen ;) Hemma och i säng klockan 02:00!!

Today;
Upp 05:20 vilket ger mig max tre och en halv timmes sömn inatt.. :P Sådär att gå upp och jobba nio timmar men min kropp ställer upp på det mesta jag ber den om, så också denna gång. Men nu börjar ho säga ifrån! Jobb till tre som sagt.. Sen hem och umgås med Emma och sen byta bil med pappa.. och nu ska jag inta ryggläge och bara sova! Kollade klockan nyss med,  trodde inte den var så mycket, helt sjukt ljust ute!

Nu vet jag precis vad jag vill allafall.. Jag vill ha dig här! Så tomt utan dig.. Vill bara ligga hos dig och ha det så där bra som man bara kan ha just då. Hängde lite på en kudde här förut.. MISS!

Imorgon är jag ledig så då fan ska jag ut och steka! Om det blir på NFK eller i Linköping återstår att se. Men nu ska jag slänga mig i min sköna sköna säng! :)

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0