Not.. I'm not!

Måndag, ny vecka.. min sista vecka innan jobbet rullar igång på allvar och förhoppningsvis för en lång tid framöver. En längre tid än över sommaren allafall :) Har i princip bara ätit frukost idag än så länge. Tänkte väl gå och göra mig iordning snart och sen kommer Sofie med Diesel så ska jag vara lite hundvakt när hon är hos frisören. Efter det ska jag åka till Jysk och köpa rullgardiner till rummet.. och vet ni vad? Dom är REA på dom nu! Så jävla perfekt, så det blir två hundra billigare ungefär, tack för det Jysk! :)
Ikväll blir det folkrace i viken och efter det bara hem och sova.. Är ju ledig hela veckan men hoppas på att det ska kunna bli lite sol så man ska kunna ligga ute och steka lite under den lediga veckan. På tisdag blir det match med Ludde.. IFK såklart. Onsdag ser lite tom ut än så länge.. känns som det är något men kommer inte på just nu. Torsdag ska jag köra Ludde till fotbollsträningen och sedan är min helg fri! :) Hoppas på att det kan bli en tur på sjön med en paddel i handen och lite sol och bad.

Och förresten.. Jag vet att jag vill, jag känner det inom mig. Men jag är skör, men också underbar. Det är inget stort jag begär, bara kärlek och känslan av att någon finns där för mig, när allt faller samman för stunden. Du är underbar, underbar.
over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0