Prisa gud, här kommer skatteåterbäringen!

8 juni 2010


Skattepengarna betalas ut 8‑11 juni 2010.

Du som är löntagare eller pensionär kan få tillbaka pengar på skatten redan före midsommar. Då måste dock följande grundkrav vara uppfyllda:

  • Du ska ha deklarerat via Internet, telefon eller sms senast den 3 maj 2010.
  • Du ska ha anmält ditt bankkonto för skatteåterbetalning senast den 3 maj 2010.
  • Du ska få pengar tillbaka enligt ditt slutskattebesked som skickas ut i juni.
----
Sweet säger jag bara. Nu ska jag ta mina friska ben och min halv friska fot och gå till Ica Eneby och handla mjölk, eller om jag ska ta mig en sväng till MAXI och se om jag kan hitta en svart tröja till Vårruset.

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0