Snickare är nog inget yrke för mig, inte med fel utrustning af..



Nej, nu ska man se till att allt kommer på plats. Jag lyckas tydligen inte köpa rätt kabel-sätta-fastare.. Listen blev kalas dock så det är jag nöjd med :) Den som skulle vara till ett ställe räckte till tre stället till, kalas! Så nu ska bara skarvsladdarna på plats med kabel-sätta-fastare.. och sen ska lampan i hallen upp oh den i rummet ska på plats på rätt ställe.. och sen är väl det mesta klart för just nu allafall.. Rullgardinerna med är klart. Dom hatar jag just nu ;) kan inte göra ett piss med dom, så måste vänta på pappa och han slutar ju först fyra.. så innan dess lär det inte bli mycket gjort här idag..

Nu ska jag åka ner på stan och hämta mina betyg från Acade Media, hoppas på bra resultat! :p Sen kanske köpa nya sådana dära kabel-sätta-fastare och sen glo på film hela dagen. Har lånat Hitta Nemo av Ludde och så blir det nog en komedi kanske, beroende på vad klockan blir.

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0