Sommar sol och bränna på en blondin!

Jodå! Det är sant! Jag har fått en fin fin bränna :D Man kan ju bara hoppas på att man kan få behålla den ett tag nu.. Men om jag kommer ihåg rätt från alla andra år så kommer den hålla typ fyra fem dagar och sen är jag back to normal igen.. Men just nu känner jag mig väldigt fin allafall :)

I söndags var det himpafältet som gav mig denna underbara bränna och på kvällen vart det som sagt stallet och efter det på kvällen kom ju lilla Sune hit, så nu ska han bo här ett tag :) Måndag innebar jobb 7-16 och sedan ut till farmor och farfar för lite mat och fika.. Cyklade över allt denna dag! Heja mig!!

Igår var jag ute hos mamma och Björn och hjälpte till lite med bygget och så.. Började med att köra till retur punkten och så, fyllde kärran, backade, vilket gick sådär.. haha, men lyckades två av tre gånger :) Var och handlade, lagat mat, grilla och tog hand om Diesel.. Skulle spika panel men lyckades slå sönder en planka så det blev bara två plankor för min del :p Kvällen avslutades med Allsång på Skansen på TV och en ivägskickad ansökan till ett jobb, så håll tummarna för mig nu! :)

Idag blir det lite lugnt, ont i magen så det bara sjunger om det :( Så jag ska ha lite kvalitets tid med Sune, laga mat och städa efter hårbollen! :P Sen ikväll ska jag åka ner till Nattis för lite Chill och Grill :) Torsdag-Fredag är det jobb 9-19 som gäller. Lördag blir det antingen sjön eller marknad i Heda.. Söndag kanske lite sjön eller bara en massa solande och mys med Sune igen. Måndag börjar en sex veckas arbetsdag.

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0