"Student"

Natten blev inte som jag hade tänkt mig igår riktigt. Vi svirade om och drog ihop ett gäng och drog ut! :) Student vecka och man bara måste ju ut! Det vart otten, och tyvärr.. jag måste säga det, stora dansgolvet är inget att ha längre.. tacka vet jag lilla :D Där spenderades 98% av tiden.. jag gick inte ut en sekund som vanligt, enda gången jag lämnade dansgolvet var när jag gick till baren, bytte till scenen ;) eller gick till stora dansgolvet för att snabbt återvända till lilla.. :D woho, jag älskar att dansa!! Fett kul! Hemma runt två somnade vi gott..



Upp vid sju och gjorde oss klara för skolavslutning. Så skönt! Vi ladda extremt lite innan vi skulle gå ut och det blev som det blev. :p Men vi gjorde det och jag klarade mig relativt bra, fick bra respons af :) Så nu har jag äntligen sommarlov!! Firade det med att sova middag och kolla på massa TV; Beverly Hills, That 70's show och lite förkväll. Sen blev det MAXI och köpa studentpresent till Amanda och en bikini överdel till mig. Sen till Willys och handla där man mötte mamma. Sen hem nu och har käkat. Så nu ska jag baka kladdkaka och muffins och lägga i frysen. Sen ska jag gå och lägga mig. Imorgon väntar jobb 6-15 och efter det till Amanda. Sen hem och sova eller gå ut och festa, får se vart det bär. Ullared kanske väntar besök av mig på fredag så det kan vara en bra anledning att vara kvar hemma. Lördag blir jobb 6-15 och massa städ! Söndag tävling och sen bara slappa kvällen. Sen är det ledigt en hel vecka, som det ser ut just nu..

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0