Sveriges billigaste matkasse!

Det är vad man får om man handlar hos oss på Willys! Idag var det lugnt på kunder på förmiddagen, lär nog slå till på eftermiddagen nu när det är så tråkigt väder idag. Regnar och är allmänt skit väder!! En dag som denna ska det vara en filt, god mat och mys framför en fjantig kärleksfilm. Men inte då. Jag ska ut i regnet och kolla folkrace hela kvällen, och när jag kommer hem ska jag plugga som en jävla tok på min guidning som ska bli av på onsdag. En generalrep gång blir det imorgon. Men jag vet inte om vädret vill vara med oss så jag hoppas verkligen att vi få lite uppehåll på morgonen/förmiddagen så vi kan gå!!


För tillfället sitter jag som sagt i min bil i Ljura och väntar på att bli upplockad av Soffy och Tobias för att sedan åka och hämta pappa och sen åka till Kråkvilan. Folkrace hela kvällen, kvällsracet som det så fyndigt heter. Kan bli så att Tobias köper med sig en liten bil hem ikväll till semesterrejset senare i sommar.

Det är så soft att ha en dongel alltså. Själv har jag 3, så det är fri surfing hur mycket upp och ner laddning av filer m.m. jag vill och ingen bidningstid alls. bara tre månaders uppsägningstid, för 200 kr i månaden. Lätt värt det när man har en liten bärbar dator som jag! :) Längtar till en varm bullens korv, känner på mig att jag kommer att frysa som en tok, trotsts att jag dagen till ära har MÖSSA på mig! Ibland är det synd om oss frusna ;)

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0