100303

Grattis mamma!

Börjar äntligen komma igen lite nu. Känns som Rony sa "det går bara uppåt" Även om det känns som två steg frammåt ett steg bakåt.

Idag ska jag försöka ta mig i kragen och göra något åt "mitt" rum. Ta ut Soffys saker ur garderoben och lägga in mina.. Sen åste jag försöka se till att jag får plats med alla dom sakerna som kommer att komma sedan när jag ska hämta mina möbler och kartonger. :/ Usch, är så trött på att flytta nu.. ja det är sant. hon som älskar att flytta är trött på det. Nu har jag flyttat fem gånger på ett år. Inte två gånger till tack. Nu ska jag flytta en gång till en bostad där jag ska trivas och bo länge.

Sofie kommer hit senare och lättar väl upp stämningen lite, och det skänns skönt att det är så många som faktiskt bryr sig om hur jag mår och hör av sig. Usch, jag måste vara en hemsk kompis som inte har lagt så mycket energi på er. Dock är jag lite besviken på en person men jag antar att den inte kommer att ändra sig från sina "höga hästar". Stallet ikväll, dressyrmöte med alla tankar i huvudet kommr gå kalas. Eller inte, vi får se.

Over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0