100305

Fredag, mot hel seg helg!

Ja usch, hur står ni ut? Ni som alltid är ensamma på helgerna? Hur kan man bo ensam, eller jo det kan man för det är skönt att vara ensam hemma en vardagskväll och faktiskt en helg också, men nu är jag så van att sitta och slå på en film, Let's Dance eller Robinsson och få höra många suck och stön från den som håller om dig. Nej nu tar det ett tag till innan jag kommer att känna den känslan igen. Jag är inget bra på att komma ut och träffa nya människor, och allt mindre någon annan ny, men jag vet inte om jag vill det. Det är nog bara den jobbiga känslan som tvingar sig på. Nu vill jag bara gå under jorden ett tag, tills jag har en egen lägenhet. Jag har verkligen inget emot att bo hemma igen det är ganska skönt, men jag vill ha en egen lägenhet. Fan på CSN!

Dagen som så har varit slapp, jag låg i sängen länge, in och duscha och drog till stan och köpte lite tröja till mig och en present till Soffy. Bara mamma kvar nu då.. Men det ska jag nog hitta det med :) Efter det åkte jag och kollade på en fin lägenhet som jag drömmer mig bort med lite, får mina tankar på annat, lite mera positivt.. Sen åkte jag hem och åt mat. Fick ett ryck på köket så nu är det städat i kök + badrum. Härligt och skönt. Ska ta och plocka ihop lite i rummet om jag ska få in alla mina möbler och kartonger om en vecka. Kvällen blir som sagt piss, ska försöka att koppla bort hjärnan tills let's dance börjar. Sen är jag nog fångad. En vecka som "fri" idag med usch. Imorgon blir det stall och på söndag då ska jag få rida =) Äntligen, hundra år sedan!

Ledsen att allt är så tråkigt, men jag har lite svårt att se positivt på allt. jag saknar verkligen min andra hälft och det är så svårt att inte ta upp telefonen och bara ringa det där samtalet och bli varm i kroppen, eller få det där smset som får mig att le tills jag får kramp. Och jag kan inte sluta tänka på den gången jag förstod att det var allvar "mina ben skakar". Fan hur kunde allt gå så fel? :(

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0