100313

12 min på mig!

Lördag. en ganska skön sådan. Dock hade jag numera hemska tidigare underbara drömmar igen, så vaknade vid tio i sju och gav upp att försöka somna om igen. Gick upp halv åtta, gjorde mig iordning och tog med Disel till stallet. Vi kolla lite på Emma och Daiva, Elisabeth och Daiva, Ebba och Sölle, och några fler.. :) Det var ju trevligt.

Åkte till Coop och hämtade kartonger, sen vart det "hem" till G:a Råd och packa saker. Så nu är det mesta i kartonger och påsar, bara att packa in i lastbilen imorgon. sen blir det ett pussel med att få plats med allt här inne :p

Disel och jag ligger i sängen och lyssnar på pappa som pratar i sömnen i fotöljen och lite Ke$ha :) Samt kollar på Animal Planet, mycket på gång här.. Men snart blir det nog bara Animal för mina ögon börjar slockna. Imorgon ska jag ut på en långtur med Disel innan han åker hem igen till Soffy sen hämta lastbilen, äta mat hos farmor och sen flytta saker. Blä. det är femte gången jag kör mina saker nu. Trött på skiten, eh ja? Nästa gång jag flyttar blir det enda gången på minst ett år! Men nu ska jag sova, på rätt gott humör ändå. Måste vara för att jag tippade så bra på Melodifestivalen. Trodde på Anna eller Erik, och hade Salem som en joker, och jaa.. Anna etta, Salem tvåa och Erik trea (y)


over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0