100315

flytt

Jo, idag är det klart. Nu bor jag inte längre på G:a Rådst. :( Så nu ska det kapitlet i mitt liv vara klart. Började redan i torsdag och packade, och fy fy fy.. jag som brukar tycka om att flytta kunde inte riktigt se det roliga i det hela förutom att jag tog med mig i princip alla möbler i hela lägenheten och lämnade inget kvar till Henrik. Stackarn. Så jag var snäll och lånade ut TV bänken allafall. Jag kan inte vara elak! Jag kan bara inte vara det..

Igår började jag dagen med en lång promenad med Diesel vid åtta snåret, lite kallt på morgonen ännu men det är så skönt att bara komma ut ändå så det gjorde inget :) Sol, då ska man inte klaga, bara att dra upp lite om halsen :) Sen blev det in och kolla datorn lite, sen åkte vi och hämtade lastbilen, och åt hos farmor och farfar. Sen blev det bort och fylla lastbilen. Mamma och Björn var snälla och hjälpte till att fylla den och tur var väl det för jag hade nog inte klarat av det med någon annan :/ Sen fick jag hjälp av pappa här hemma och klockan tio igår kväll gav jag upp för dagen. Då har jag af fått upp de viktigaste sakerna. Så just nu ser det ut ungefär såhär;

.

Inte med världens bästa kamera på datorn men helt duglig för att se lite allafall.

Nu idag blir det till att läsa lite läxa, dåliga Maria har inte rört något på hela veckan. Sen ska jag gå bort till Hageby och för sista gången gå och lämna tillbaka min stereo till bilen.. KRÄVER PENGARNA TILLBAKA! Jag har bytt den där jävla sterion fem gånger nu tror jag. Och nu vägrar jag att få en ny! Pengarna tillbaka och handla i en annan affär. Sen ska jag ner till Ica och handla ägg. För idag ska det bakas till dressyr möte ikväll.. Sen blir det kvällen med, men det är alltid trevligt att tjäna lite cash. Men först, frukosten och duschen kallar!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0