100317

två måander kvar till norges nationaldag. och till astas bestikning ;)



Nej, nu är det lilllördag och vad gör jag.. INGET! iofs, har jag ju försökt få ihop ett gäng till fredagsröj men inget annat. Låg i sängen och kolla på TV/Fb/msn till halv två idag, haha. Så skönt för en gångs skull! :) Sen blev det upp och plocka tvätt, diskmaskin och nu har jag även pluggat lite med. Hade tänkt en tur till Hageby med men nej å blev det inte, jag tar turen förbi imorgon. :)

Skola imorgon med. Fick tillbaka två prov igår och det var ett VG+ med två poäng ifrån MVG, slarvsaker med dessutom så lite surt, men bäst af.. :p och lika så det anda som af blev ett MVG och bäst där med.. enda med MVG för övrigt ;) Så om jag hade drukit vin utan att må dåligt av det så hade jag gjort det! Men jag firade med en kladdkaka och lite mums mums på lunchen :) Så imorgon ska vi gå igenom sista provet med LilliAnn och sen är det bara praktik 6 veckor, sen är det sommarlov!! Skönt, undra vad man ska göra i sommar bara, har ju inget inplanerat. Skulle vara skönt att dra utomlands eller jobba på något hotell på canaria eller cypern eller ngt men jag vet inte. Verkar svårt när jag inte kan någon spanska alls. Men jag hittar nog något. Annars blir det att snylta på pappa och rida häst hela sommaren! Och det är ju inte fy skam det heller.

Och en sak till, jag har träningsvärk i magen! Himla massa situps och massa igår på träningen så det känns skönt. Ska nästan ringa til Emma och säga det, men jag tror jag ska bespara henne det! ;) Nu blir det snart att börja med löpningen så jag kommer i form till sommaren. Då är jag omoståndlig för er grabbar där ute! HAHA! ;)

Åh, utgång i helgen? Jag längtar i såfall! Det var länge sedan jag var på Otten och röjde, ska bli kul! :)

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0