100318

ett MVG till! (y)

Nu är det helg för oss som är lediga på fredagar ;D Woho! Helg helg helg :) Imorgon blir det att dra ner på stan ochsöka lite utbildningar, skriva in på värdelösa arbetsförmedlingen, men det är alltid värt något. Sen ska jag gå och se vad soc säger om bidrag, för hos pappa kan jag inte bo! Sen ska jag träffa h. uh, så det blir nog en tung kväll sen. Men hoppas Willy åker ut från Let's Dance! För annars tänker jag bojkotta finalen nästa vecka!

Lördagen blir jobb från 7 tills det är klart, dock senast 14.00 Så det känns kanon. Sen blir det stallet på dirren. Em + kvällen så jag hoppas det är lite roliga folk där då så man har någon man kan fördriva tiden med :p Sen blir det samma sak på söndagen, upp och jobba, vet inte när jag börjar dock men runt 7, 8 allafall och jobbar till halv elva. Sen blir det att åka till Mjölby med Ludde och kolla på när dom spelar någon knatteliga, innebandy är det af. Så det ska bli kul, hemma runt sex så det blir en skön söndag kväll.

Dagen som varit, vaknade jag så tidigt så jag hann tom kolla Fb och slöa lite innan jag behövde gå utanför dörren! När hände det senast? Haha, kom så tidigt så tom Negme va sen, det ni! Åkte till skolan, fick tillbaka Affärsturism provet, MVG även här. Kanon Maria! Bara två prov kvar, sen är det slut på skolan typ. Tråkigt det för det är så kul! Men jag hoppas på att det kan bli jobb efter nu så jag verkligen kan få bygga upp lite buffert, köpa saker jag vill och bara äta massa god mat, I MIN EGNA LÄGENHET! ;D

Nu ska jag ta en Ipren innan det blir värre med allt, sen ska jag slänga mig i soffan och söka ett jobb och sen bara slöa tills det blir HC och lämna tillbaka sterio helvetet, hämta mat hos farmor och farar och sen styra Asta mot stallet. :) Möte ikväll!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0