100322

Ny vecka igen..

Tiden går så himla fort nu. Känns som det var fredag igår och det är redan måndag idag. Helgen har varit bra och händelserik. Fredagen började sådär men slutade ganska bra faktiskt. Lördagen var det jobb på Scandic och stallet som gällde, lite tråkigt att jag fick vara ensam på kvällen men jag överlevde så det fick gå det med. Söndag va Scandic på morgonen och sen mot Mjölby och innebandy med Ludde och mamma, och som vanligt så lever jag mig in väldigt mycket, men det är ju så kul :) haha. En mamma tyckte jag kanske skulle bli kommentator, men jag jobbar ju lite extra på det i stallet så det räcker nog med det.. Sen hem till Soffy och Tobias en stund och så lämnade mamma av mig i stan igen. Sen träffade jag Rony, vilket var hundra år sedan sist kändes det som men på ett sätt ändå inte. Så det har varit en fullspäckad men skön helg. Tack till alla som är så underbara och snälla mot mig just nu! Jag trodde inte jag hade så många vänner som jag faktiskt har, tack snälla ni! :)

Idag har jag dock inte varit så effektiv. Tog ut en välförtjänt sovmorgon (ända till halv åtta) inte likt mig men blev inte längre tyvärr.. Sen har jag ringt runt och kollat lite med skola och så och det går väl lite framåt. Har några lägenheter på gång med som jag hoppas att jag ska få gå och kolla på så det är bara att hålla tummarna för att allt går som det ska nu och att jag får någon av dom allafall! Nu ska jag sätta mig med lite anteckningar till sista provet som är på torsdag, samtidigt som jag tänker svulla läsk och kanske ngt gott till. Sen blir det stallet och kvällsfodringen som gäller.

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0