100327

imorgon är det ett år, men också en månad..

puh, nu är jag äntligen hemma efter vad som känns som en hel helg i göteborg! Åkte ner på fredag förmiddag och började med att hälla spolarvätskan i fel behållare så vi fick be om lite assistans på en bilverkstad.. haha. Men sen rullade vi på, hade allsång i bilen eftersom jag var med ;) stanna på McDonalds och käka med, soligt väder och solbrillor på, sommar skivor och skinnjackor, som att va på väg till festival! Hur jag nu kan veta det eftersom jag aldrig åkt på festival men det kändes som det af :D Väl framme instalerade vi oss i stugorna och åkte ner till stan och shoppade loss, träffa jossan :) och sen käka vi på ngn restaurang. Helt slut hemma sen gick vi i princip och la oss direkt. Idag har vi bara gått på mässa och det har tagit hårt på huvudet.. Det har varit en skitkul helg och det var länge sedan jag hade så kul i "goda vänners lag"!! :) Tack tjejer!

Det var ju ett tag sedan jag bloggade sist så jag kan ju säga att jag har något intressant på gång, men jag ska inte avslöja något förrens det är klart. Har varit och kollat på lite lägenheter också men det blev inget av dom så det är ev en ny på tisdag annars är det rätt dött på den fronten just nu, blir nog kvar hos pappa ett tag..

Imorgon blir det stallet och sen ska jag åka och hämta Sune och vara katt vakt i ca en vecka :) Så det ska bli så kul, saknar honom lite faktiskt. Även om det är skönt att slippa håren på kläderna hela tiden.. ;)

Nej nu ska jag slå ihop datan. Är helt slut efter den här helgen. Imorgon blir det lugna gatan. Natt natt snyggingar!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0